Rekonstrukce Mileta
Příspěvky ve fóru
Přidat komentář6.10.2009 00:00
Andrews (neregistrovaný)
Rekonstrukce Mileta
Měl jsem dojem, že se mileta měla příští rok začít přebudovávat na kruhák. Proč se teď opravuje povrch, který by měl být vybagrován? To je tento problém opět pohřben?
odpovědět |
vložit nový |
souhlasím (+0) |
nesouhlasím (-0)
6.10.2009 13:40
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Nebuduje se, neboť nejsou peníze, pouze se záplatuje. Opravit křižovatku Mileta je ale docela potřeba, včetně napojení na Moravské, směr Benešova, kterého se asi brzo nedočkáme. Na druhou stranu jsem docela rád, tak nesmyslný a megalomanský projekt, jak byla křižovatka naprojektována, se teď stavět nebude a že ho možná někdo do budoucna přehodnotí. Po otevření opatovické křižovatky, pravděpodobně doprava v těchto místech zkolabuje a je možné, že se začnou obyvatelé HK bouřit, proti tahu dálnice D11 přes město. Vždyť je to proti zdravému rozumu, ale koho to zajímá. Kamarád bydlí v paneláku kousek od Futura a říká, že randál od kamionů v nočních hodinách je nesnesitelný a to bude asi i hůř. Takže nevybudování této křižovatky, se stane jen to, že HK nebude pro tranzit tak dobře průjezný, ale zlepší to život lidí, podobných mému kamarádovi.
7.10.2009 12:51
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Podle posledních zpráv Mileta opět začíná ožívat, takže se na ní možná v nejbližších několika letech najdou peníze. Rozhodně, ale nesouhlasím s tím, že by vyprojektovaná prstencovitá mimoúrovňová křižovatka byla megalomanská. Pro danou lokalitu je to nejlepší řešení. Častý argument, že okruh je v HK na zelenou vlnu a mileta to naruší je úplně mimo, pro ty co jedou po okruhu křižovatka v podstatě vypadne. S argumentem, že by stačilo přidat pár odbočováku k té stávající se taky nedá zcela souhlasit. Limitní jsou zde velmi silná odbočení vlevo, zvlášť z Třebše, kde by doprava po připojení Benešovky ještě třošku narostla. Další důvod je křižovatka v Opatovicích, která s největší pravděpodobností nahradí i funkci MUK Bláhovka na D11, která se nejspíš stavět nebude. Tudíž intenzita dopravy v listopadu naroste a už neklesne. A kapacita křižovatky to těžko pojme, leda na velmi dlouhé intervaly zelených. S výstavbou kampusu UK u nemocnice výrazně narostou ještě počty chodců, takže jejich mimoúrovňové vykřížení v "megalomanské" variantě je určitě také přínos.
7.10.2009 13:56
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Dovoluji si oponovat a vezmu to od počátku, kdy je provedeno špatné rozhodnutí a je přivedena tranzitní doprava z D11 na II. městský okruh. Váš argument, že sice pro dopravu, která jede po okruhu, tato křižovatka jako by vypadne, to sice je pravda, ale zastaví se na další křižovatce, na kruháči u VŠ kolejí Na Kotli. Takže pro tranzitující dopravu, žádný přínos. Každý projekt, který vymýšlí, jak do města přivádět více aut, je zcestný a jsou to vyhozené státní peníze. HK potřebuje mnohe jiné dopravní stavby a ne jednu nesmyslnou křižovatku za 500 mil.Kč. (severní a jižní tangenta, III. městský okruh). Pro město bylo by mnohem účelnější začít stavět R35 směr Morava, ale to je zatím v daleké budoucnosti.
7.10.2009 22:30
Franta (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
To by se taky muselo politikum slapnout na krk. V Karlovych Varech se utapeji desitky miliard na propojeni KV s Chebem coz je podle mne naprosto okrajove dulezita silnice ve srovnani s R35. Tady je videt v jakych betonarkach maji politici znamy.
8.10.2009 06:32
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Cim by se postavenim nove milety privedlo do HK vice aut? At tu bude nebo ne, tranzitni doprava zustane stejna. Alternativni cesta do Holic pres Pardubice bude pro tranzit vzdy delsi, i kdyby auta meli mezi napojenim na okruh z I/37 a napojenim na I/35 projizdet treba 20 min.V HK je predevsim velice silna zdrojova a cilova doprava a uz ted je ve spicce mileta celkem pretizena. Nova mileta pak vyresi bezpecne a rychle napojeni Třebše, Benešovky, FN a centra na mestsky okruh. A vymisti z krizovatky chodce.
II. okruh slouzi pro taranzitni dopravu i v soucasnosti, ted pouze jeho jizni cast prevezme to co prijizdelo do HK od Blahovky a castecne CKD.
S tim, ze by ale diky tomu kousku R35 do opatovic narostlo celkove mnozstvi dopravy bych nepocital.
Samozrejme by pro HK bylo nejlepsim resenim zbudovat R35 po Zamrsk. Toto by mela byt spolu s vnejsim prazskym okruhem prioritni silnicni stavba v ramci CR (ostatne to plati pro celou R35 - alternativa k pretizene D1 bez pruchodu klimaticky problemovym uzemim. Teto stavby se ovsem hned tak nedockame.
Dalsi cely mestsky okruh nema vyznam, jeho vychodni cast neni potreba. Zapadni resi pruchod stavajici I/11 ve ctyrpruhu pres Svobodne Dvory. A tu nejdulezitejsi jihovychodni cast nahradi R35 (az jednou bude).
Jizni spojka z velke casti ztrati smysl ve chvili, kdy se nepostavi MUK Blahovka na D11. Mimochodem jizni spojka bude na 8m vysokem naspu od hypernovy az k Labi, s nesmyslnou mimourovnovou krizovatkou v krizeni s I/37. Kde bude I/37 prerusena kruhakem se semafory a hlavni tah bude na jizni spojce na trebes.
Stavba severni tangenty, se zdlzkou od krizovatky u CKD az na sever Plotist, vymisti nejspis pouze nakladni dopravu a cast osobni (a to jen castecne, ten tranzit neni v HK ve smeru na ostravu az tak silny). Proto take bude bohate stacit ve dvoupruhu.
8.10.2009 07:22
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Znovu opakuji. Vyšší průjezdnost Milety je úplně na nic, když se auta stejně zastaví na další světelné křižovatce. Dále vyšší prújezdností HK přivedu do města více aut, které budou mít samozřejmě dopady na životní prostředí obyvatel. Tranzit do města prostě nepatří. Již dnes mnoho tranzitní dopravy jedoucí z Prahy na Moravu, jede raději po D11 a ne po D1, kde pokud nepospíchá, ušetří dálniční mýto. HK bude od Listopadu tak zacpané, že ten, komu dovolí hmotnost vozidla přejet přes železný most v Opatovicích, pojede raději po okreskách směrem na Vysokou, Bukovinu a Býšť, jen aby se vyhnul přecpanému HK. Pro tyto vesnice to bude podobné jako u Prahy, kde takto z D11 jezdí přes Jirny na D1. Naštěstí ještě není v HK vybudována Jižní spojka, která by nahnala další dopravu do obytných zón kolem Hvězdy, ul Palachova, atd.
8.10.2009 08:44
kamilj (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Jen tak mimochodem - nejkratsi cesta z Opat. krizovatky na Moravu je okolo Kuneticke hory, pres most v Sezemicich a novy obchvat Holic. Myslim, ze se v Sezemicich a v Kuneticich maji take na co tesit - most ma jenom 1 prujezdny pruh. Dalsim faktem je to, ze pokud bude ucpany HK, auta budou moci jezdit i pres Pardubice, od otevreni krizovatky bude tato cesta jen o cca 3-4 km delsi nez pres HK.
8.10.2009 11:09
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Bylo by prostě nejideálnější, kdyby se směr Svitavy, jezdil z Opatovic směrem na Pardubice.
8.10.2009 12:00
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Jenže když se upraví zelená vlna, tak pro ty co jedou po okruhu jakoby u milety žadna křižovatka nebyla. pro ty co pojedu z Třebše do centra v podstatě take ne. A pro ty co pojedou od Třebše na okruh odpadne jedno stání na semaforech a budou stát jen na následující křižovatce.A Vy opravdu očekáváte, že po otevření R35 do Opatovic, stopnou intenzity tranzitní dopravy v HK řádově o desítky %?
K tomu přece není důvod, osobní auta akorát nepřijedou z D11 do města od Kuklen, ale od Pardubic. Náklaďáky na Polsko pojedou tak jako dosud, takže jen na I/35 budou jezdit přes Opatovice. a kvůli těm několika km dálnice navíc opravdu nelze čekat nárust jejich poču o desítky procent, když rozhodující dopravní špunt při cestě na moravu je úsek do Litomyšle.
S těmi vesnicemi je to pravda, ty opravdu narustem dopravy trpět budou, cesta kolem Kuněticke hory je ale kratši než přes Vysokou.
8.10.2009 12:36
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Opatovice dopadnou jako Nové Město, kde se budou lidé bouřit a budou se všemožnými způsoby tranzitu kamionů přes vesnici zabránit. Takže to ve finále stejně pojede přes II. městský okruh v HK. Toto dopravní řešení je prostě zmetek a paskvil a v jeho důsledku budou trpět hlukem a smradem zase jiní lidé, bydlící blízko silnice. Chtěl by jste mít domek v Opatovicích u silnice, kde bylo ještě před několika lety relativně klidné místo? Já teda ne.
8.10.2009 13:11
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Mezi Opatovicemi a Novým městem je jeden zásadní rozdíl. V opatovicích je podél I/37 jen asi 10 domků (a snad žádný nepřiléhá k silnici tak těsně jako v Novém městě). A již příští rok se začíná stavět I/37 Březhrad - Opatovice a po dokončení už se obcí vůbec projíždět nebude.Pokud se budou obyvatélé Opatovic bránit tak "svým způsobem jedině dobře", třeba se pak nechá jejich bývalý starosta pan Tikal přesvedčit, že 4 pruhový obchvat Opatovic není nesmysl a těch svých 41 m2 v trase prodá.
V současné době jede tranzit na moravu po stávající I/11, přes Plotiště a polovinu II. městského okruhu. Při cestě po R35 přes Opatovice pak využije pouze cca 1/4 městského okruhu a to v zástavbě, která tolik nepřiléhá k silnici, jako třeba v ulicích A. Dvořáka a M.D. Rettigové. Koutníkova v Plotištích je také více zastavěna než "Hradubická". Po Brněnské tranzit jezdí teď a jezdit bude i s MUK Opatovice.
Výrazné zvýšení tranzitní kamionové dopravy směrem na Svitavy očekávat nelze. Tudíž se doprava spíše jen přesměruje do jiné části městského okruhu, která je ale již tak hodně vytížená (především pak křižovatka Mileta).
8.10.2009 13:37
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Ještě sem se chtěl zeptat co konkrétně máte namyslí tím: "Toto dopravní řešení je prostě zmetek a paskvil a v jeho důsledku budou trpět hlukem a smradem zase jiní lidé, bydlící blízko silnice"?Pokud pouze průjezd Opatovicemi, tak při něm budou trpět hlukem a smradem mnohem méně lidí než dosud. Kdyť jak v Novém městě, tak v Kratonohách, Obědovících a Roudnici je všude více domků u silnice než v Opatovicích. Takže trpět budem méně lidí než doposud, totéž platí také pro Hradec.
To už byste pak mohl tvrdit, že bez dokončení dálnice až na Bláhovku nemělo cenu otevírat D11 až do HK a i osobáky měli sjíždět v Novém Městě, protože budou trpět obyvatelé Libišan (Ad1 je jich mnohem míň než ve výše zmíněných obcích a ad2 dostali nová okna, nové chodníky, zklidňující dopravní prvky atd. prostě na to že trpěli jen rok jim ŘSD v obci prostavělo tolik, že s obecním rozpočtem by na to šetřili spoustu let).
Samotná výstavba Milety rozhodně nezvýší transit přes město. Pochybuji, že po dostavbě si řekne např. 100 řidičů kamionů denně, v HK je nová křižovatka, ušetřim dvě minuty a pojedu na moravu přes HK, to je přece blbost. Mileta sama o sobě řeší spíše vnitřní městskou dopravu, zvlášť pak tu Třebeš a směr od centra na okruh.
Problém s transitem opravdu vyřeší pouze dostavba D11 do HK (to se týká obcí na stávající I/11) a především R35. Nic jiného s transitní dopravou v Hk výrazně nepohne a to ani směrem dolů , ale ani nahoru.
8.10.2009 14:25
MIREK (Pokročilý +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Vaše argumenty jen potvrzují to, co už jsem tu jednou napsal. Přesouvají se problémy z jednoho místa na druhé. Pokud někdo naprojektuje a schválí přivedení dopravy z dálnice mezi obytné domy (Nové Město), nechápu jak to někdo může vůbec povolit, protože taková stavba nemůže nikdy plnit a taky neplní, hygienické normy hluku, prachu ani emisí. V normálních vyspělých zemích, třeba v Německu, jsou u takovýchto provizorních staveb k vidění minimálně přenosné protihlukové clony. Pokud je dálnice přivedena do HK, které na takovou zátěž není připravené, chybí tu obchvat, tak je to jistě špatně. Proto tvrdím, že tento styl řešení dopravy je prostě špatný a je to zmetek. Pokud by bylo již dopředu připravené dopravní řešení ve formě, R35, obchvat města, není zapotřebí budovat žadný megalomanský projekt, jménem Mileta.
9.10.2009 06:18
xpaja (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Mileta resi opravdu predevsim zdrojovou a cilovou dopravu ve meste, tranzit na mestske okruhu muze byt max. do tech 30%. V dane krizovatce jeste daleko mene.V pripade Noveho mesta se nemuselo nic povolovat, ta doprava uz tam byla. Pouze se osvobodil od kamionu Chlumec.
Je to v podstate typicky ceska salamova metoda, kdyz nemuzu postavit vse postavim aspon kus. I ten kus te dalnice, totiz spouste lidi v Chlumci pomohl. Zprovozneni MUK Opatovice pomuze prozmenu lidem v Novem meste a dal ve smeru na HK. A v HK snizi zatez vetsiho mnozstvi obyvatel nez zvysi.
Rozdil mezi nami a vyspelymi zememi je predevsim ve financich, tam nemaji problem postavit cokoli.
A pak ve vykupech pozemku, s tim vetsinou problem nemaji a pokud ano tak pozemky bez problemu "vyvlastni". U nas bohuzel zakon o vyvlastneni chybi. Cech totiz vzdy mysli na to co z toho vytriskat, nez na celkovy prinos toho, ze ten kousek pole proda.
Zajimave je take to, ze salamova metoda je nutna pouze v cechach, na morave problem s vykupy pozemku nikdy neni a proto se tam vzdy stavelo o sto sest.
Jeste by bylo vhodne sjednotit balik penez na vykupy a stavbu do jednoho, to by taky vyrazne pomohlo.
A pak je tu problem s prodrazovanim staveb, kde se k cene musi pripocist ruzne PHS u lesa, ktere by na zapade nikdy nepostavili nebo treba migracni koridory pro losy, i kdyz se vi ze posledni prechod losa byl v danem miste nekdy v 17. stol.
A samozrejme dohody nejvetsich stavebnich spolecnosti. Kde dalnici vysoutezi jedna spolecnost po dohode s konkurenci (a kamaraadickem na ministerstvu)treba za 15 miliard (v regulerni soutezi by se dala vysoutezit treba za 10 miliard) a pak vlastni realizaci proda treba firme Pepa Novak s.r.o. a dalsim v celkove cene 8 miliard.
Podtrzeno secteno, az tady bude dostatek financi a nebudou zde zit "vychcani" Cesi, ale nejaky "disciplinovanejsi" narod, tak to u nas bude fungovat jako ve vyspelich zemich. Do te doby to mozne neni.
8.10.2009 16:39
Phavel (Pokročilý)
RE: Rekonstrukce Mileta
Souhlasím s xpajou, Mileta by spíš měla řešit vnitroměstskou dopravu, respektive dopravu co má start, nebo cíl ve městě. Já bych snad ani neřekl, že by mělo jít o tak megalomanský projekt. Pokud mohu srovnávat, tak v mnohých stejně velkých městech se, co se týče dopravy, investovalo v posledních 20 letech mnohem víc peněz do podobných projektů. Co se vlastně za tu dobu investovalo do HK? Nic - pár kruháků a čtyřpruh do Březhradu. Proto se také postupně naplnila a "přeplnila" kapacita původně dobře nadimenzovaného okruhu a stav dopravy ve městě je takový, jaký je...Nechci rozebírat to že by třeba byly potřebnější jiné projekty - jižní i severní spojka je v nedohlednu (myslím že se ani nepodaří vykoupit pozemky). Znám Miletu jako řidič, cyklista a chodec a myslím si, že křižovatka v tomto stavu je pro všechny naprosto nevyhovující a její rekonstrukce je potřebná - už také mizerně napojená rozrůstající se Třebeš a část moravského (nedořešené napojení Benešovky, končící panelovou cestou) to vyžadují.
Také si myslím, že objem dopravy bude nezávislý na tom zda se Mileta postaví, nebo ne. Zelená vlna se dá upravit a na celý ten úsek okruhu se dají instalovat rychlostní semafory - takže tím, že ta křižovatka v podstatě "vypadne", by se zde podle mě měla doprava více optimalizovat a být plynulejší.
Stejně ale nakonec nebudou peníze a než zase budou, tak se bude dělat další studie a projekt, tak se tady o tom nemusíme hádat :-)
12.10.2009 22:07
kalamo (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Souhlas. Ranní a odpolední zácpy na této křižovatce určitě nejsou a ani nebudou z důvodu tranzitní dopravy, ale že hromada lidí z Moravského předměstí, další hromádka lidí z pardubicka a okolí ráno vstanou a jedou za prací do středu města či na jeho sever. A dále se k nim přidá další skupina vysokoškolských studentů jedoucí na přednášky od osmi hodin, k tomu si přidejte žáky ze středních škol jdoucí pěšky do školy. To byl jih města. A teď se k tomu přidá střed a sever města jedoucí za prací na Moravské předměstí nebo dále na jih. No a máme z toho pěkný ranní a odpolední dopravní gulášek. Takže žádný tranzitní doprava se tam nekoná. 90% je jen městská doprava. Křižovatka megalomská určitě není, je potřebná a myslím si i kvalitně řešená s dobrou průjezdností. Jestli stojí hodně peněz je už otázka jiná.
13.10.2009 09:33
Honza (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Kazdopadne, at se postavi co se postavi, tak nam to moc nepomuze od kolapsu, ktery tu je a bude. Ovsem pokud by se postavila Mileta, tak sem jen pro. Za prve se bude dobre dostavat z Benesarny a dalsich casti do centra ci na druhou stranu Hradce jako takoveho. Nebudeme cekat nekonecne dlouho, nebude dochazet k tomu, ze se krizovatka proste ucpe, protoze bezohledni ridici se dostanou pres cervenou do pulky krizovatky. Jenom k tomu o cem se psalo, ze na dalsi krizivatce bude problem, osobne si myslim, ze kdyby se udelal najezdovy pruh smer Brno, vse se tim vyresi, protoze vetsina doparvy pujde timto smerem.....misto tam je.
I kdyz ja bych radsi ty prachy nasypal jinam....
13.10.2009 13:45
Phavel (Pokročilý)
RE: Rekonstrukce Mileta
Tak koukám, že nejsem sám :).. taky si vždycky říkám, že by té křižovatce u kolejí docela pomohl odbočovací pruh na Brněnskou, kam z tohoto směru směřuje značná část dopravy. Muselo by se teda samozřejmě přihlédnout k chodcům. Do těch míst by se hodil podchod, ten je bohužel o kousek dál u autobusové zastávky a tam se mi moc využíván nezdá. Na druhou stranu, kdyby se postavila Mileta, tak by značná část obyvatel Moravského jedoucí z centra mohla odbočit už tam (na Benešovku) a nemusela by jezdit na Brněnskou, čímž by se této křižovatce alespoň trochu ulehčilo.
13.10.2009 14:26
pepicek (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Jasně, a když bude zacpaná křižovatka na Brněnské, tak tranzit pojede přes benešovku. Mimochodem, ta křižovatka potřebuje jediné - vypnout světla, ale to by tam nesměli být chodci. A vlastně, proč je tam nezakázat? Směrem do města posunout přechod o kus dál k benzince na část silnice, kde jsou jen dva pruhy, směrem na brno přechod zrušit úplně, o kus dál je podchod. Jen otázka, co s dvěma zbývajícími směry... Možná jeden nadchod by to řešil...
13.10.2009 21:02
kalamo (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Ale. To je pekna blbost. Vypnuti svetel nic nevyresi, maximalne to, ze okruh bude prujezdny a z Moravskeho a z centra HK se nedostane pres krizovatku ani noha. Takze jako kdyby se zrusila. A zruseni ci posunuti podchodu? Sice uz takhle nikdo nevyuziva prechod, chodi se od zastavky rovnou pres dvouproudovku a nebyt svodidel a oddeleni smeru jizdy, tak mladez nam bude rovnou skakat pod kola...:( Ale kdyz se zrusi prechody, uplne kazdej bude chodit, jak se mu zlibi, a aby to mel nejkratsi a na krizovatce zavladne hotova anarchie...proto jsem pro navrhovanou upravu krizovatky...a uz aby to bylo! To ze nekde bude jezdit transit pres HK (kdekoliv, netyka se jen Milety) je jen zasluhou jiz tady zminovane salamove metody vystavby obchvatu a s Miletou to nema nic spolecneho, ta uz mela stat davno...
13.10.2009 21:43
Roman (Pokročilý)
RE: Rekonstrukce Mileta
Kolega Pepíček ale teď psal o kruháči Brněnská / okruh...
13.10.2009 22:56
kalamo (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
Tak to se omlouvam, dal sem si to blbe do souvislosti s Miletou a ze se mluvi o ni. Pokud jde o to vypnuti svetel na brnenskem okruhu, podle me to je na tom kruhaci uplne jedno. Jeji prujezdnost je stale stejna co se tyce aut. Akorat chodci by to meli pak obtiznejsi, ale zruseni prechodu by asi bylo spatne. Prece jenom je tam velky provoz co se tyce chodcu od VS koleji do mesta at po okruhu k Pedaku ci podel Orlice a uz vidim jak budou vsichni sporadane chodit pres nadchod ci na podchod k zastavce a pak k prechodu u benzinky. Ne, at se vymysli cokoliv, bude to spatne, jedine pro tranzit smysluplne reseni je jizni ci severni obchvat.
26.9.2011 20:15
Killer (Nováček)
RE: Rekonstrukce Mileta
J8 bydlím příma naproti bývalé továrně Mileta,dnes je tam akorát kopec betonové suti a bordelu zarostlým zelení.Myslím že kdyby to takhle zůstalo tak by se určitě nic nezkazili.Třba by to mohli uklidit a udělat tam nějaký lesopark(aspoň by tlumil hluk) a zbourali tu vilu která teď 2x vyhořela tak je pokoj a hlavně klid,který tam "zatim" je i v noci,jediný rušivý elelment jsou sanity a vrtulník.Ale s tou křižovatkou je to hovadina.Kdyby nově napojili tu 2 proudovou silnici od Harmonie k záchrance tak to je vyřešené.Ale to by musely být peníze ,které poslanci rozkradli.
27.9.2011 07:56
IM (Nováček +2)
RE: Rekonstrukce Mileta
Tak to je asi přání obyvatelů z přilehlých paneláků, pro které je nedokončená silnice k Miletě pouze jako parkoviště. Já si naopak myslím, že by to bylo nejlepší , co nejdříve to dokončit a minimálně vybudovat plánovaný kruháč u záchranky, aby bylo možné se na Benešovku lépe dostat.
16.10.2009 13:59
MIREK (Pokročilý +2)
Tranzit
V souvislosti s plánovanou změnou tranzitu, která bude s otevřením křižovatky v Opatovicích, si dost dobře nedokážu představit, co se bude dít na kruhové křižovatce na Brněnské ve směru od BRNA. Nyní kamiony a velké soupravy ucpávají pouze pravý jízdní pruh, ale až zažnou jezdit doleva, směr na Miletu, tak to bude kolaps, protože budou stát již v obou pruzích. To samé bude na poslední kritické křižovatce u soutoku. To bude opravdu něco.
19.10.2009 16:18
Andrews (Nováček)
Mileta + kruhák
IMHO pokud se doprava na Miletě a kruháku nebude řešit jako celek nikam to nepovede. Opravdu jako větši problém než D11 vidím těch 3000 nových lidí v nové výstavbě u Duranu + Roudnička a Vysoká. Už teď je velký problém ve špičce vyjet z křižovatek u/za Duranem. Namíchá se to s lidma z Roudničky a Vysoké a Mileta je katastrofa.Ad 2. Proč někdo už nezačal řešit to ohromné množství lídí co po projetí u Milety chtějí na Brněnskou netuším. Odbočovací pruh by se tam vešel, samozřejmě částečně na úkor chodců.
21.10.2009 18:52
Matej JR (Nováček +1)
RE: Mileta + kruhák
Ten odbočovací pruh by musel být už od aralky ...
8.12.2009 21:48
Petr - HK (Guru +4)
křižovatka Heyrovského
Po více jak týdnu od otevření křižovatky v Opatovicích můžeme předběžně zhodnotit průjezdnost křižovatky Ak. Heyrovského a okruhu na Brněnské. Podle mě se zatím žádná tragédie nekoná. Uvidíme za pár měsíců. Pro neznalé: na křižovatce Ak. Heyrovského ve směru od knihovny do Třebše je pravý jízdní pruh zároveň pruhem s možností jet rovně. Dříve bylo možné jet rovně pouze ve středním pruhu, což bylo nedostačující, nyní jsou pro tento směr jízdy pruhy dva. To jen na vysvětlenou pro řidiče, kteří nekoukají na značky a troubí uprostřed křižovatky a klepají na čelo, jakto že někdo jede z pravého pruhu rovně :-)
19.12.2009 00:28
Matej JR (Nováček +1)
RE: křižovatka Heyrovského
Užívám si sjezd z D11 na hradubickou, kde je v podsatě prázdno. Takže D11 se opravdu na Miletě moc neprojevuje. Jak pravil pan Samohrd (na forum.hradeckralove.cz/forum.php?id=600) když se nikdo nebude vrtat v tranzitu, tak se nic nestane.
19.12.2009 16:41
faultfinfer (Nováček)
RE: křižovatka Heyrovského
Na tranzitu se bohužel nezměnili vůbec nic. Kamiony od D11 dál jezdí přes Nové Město a největší dávka kamionů jede od Brna směrem na Hořice a dál na sever a naopak.
14.2.2010 11:56
Aurelius (Nováček)
RE: křižovatka Heyrovského
Důvod, proč se nic nezměnilo, spočívá v dopravním značení. Řidiči kamionů jezdí podle toho, kam je značky vedou, i když by nemuseli. A značky je z Brněnské vedou delší severní trasou, aby si je Hradec déle a více užil. Proč, to nevím, zeptejte se odborníků.
29.9.2011 12:36
Jana2 (Nováček)
mileta
Myslím, a to mi dá za pravdu asi každý, že tato křižovatka potřebná je. Ale nesouhlasím s tím, že není megalomanská. A s tranzitní dopravou,zkusili jste jet někdy mezi 15 a 16 hodinou po okruhu směr kruhový objezd ČKD? Tam nepomáhá žádná zelená vlna. Tento okruh jde městem a každý, kdo tam nebydlí má plnou pusu řečí, jak je která křižovatka i když drahá výhodná. Ale zkuste vymyslet komplet. Zkuste těm lidem pomoct. Ti v létě nemohou větrat i když doma mají vedro k zalknutí, protože to co jezdí okolo je ještě horší. Smradlavý a hlučný. Já u okruhu bydlím tak vím o čem mluvím
29.9.2011 19:58
Jirka, HK II (Pokročilý +1)
RE: mileta
No, co můžeme dělat je podpořit alternativní druhy dopravy, např. pěší, cyklistickou, MHD. 70-80% IAD není tranzit, ale děláme si to sami. Pokud je snaha na tom něco změnit, hlasujeme proti. Takže ne politika, sami si za to můžeme. Třeba tady:www.hradeckralove.org/noviny-a-novinky/vyberte-var...
29.9.2011 21:06
IM (Nováček +2)
RE: mileta
Křižovatka magalomanská každopádně je a tranzitní dopravu to nevyřeší. Čím větší bude propustnost okruhu, tím více aut, více hluku a smradu tam bude. Řešení je pouze odklonění tranzitu mimo II. městský okruh.
Vložit nový komentář
K tomuto fóru mohou příspívat jen přihlášení uživatelé.
Přihlásit nebo registrovat.