Jaká je podle Vás úroveň péče FNHK...
Příspěvky ve fóru
Přidat komentář25.11.2004 10:29
Eraser (neregistrovaný)
divné
Podivný přístup k pacientům a katastrofální organizace práce.
odpovědět |
vložit nový |
souhlasím (+0) |
nesouhlasím (-0)
25.11.2004 16:46
Xaver (neregistrovaný)
RE: divné
Byl jsem pozván na kontrolu po operaci. Sestra mě vlídně a s úsměvem přijala, zapsala, změřila tlak, natočila EKG a poslala posadit na chodbu, že z vedlejší ordinace mě zavolají. Seděl jsem tedy, četl noviny a když už mi to bylo dlouhé, zabušil jsem na příslušné dveře. Jiná sestra mi sdělila, že pan dr. odešel na seminář, že mám počkat. Tak jsem odešel bez kontroly, naštěstí potíže nemám. Takový "milý, slušný" přístup profesionála mi ten lékař předvedl. Ale jednu neocenitelnou přednost FN v HK má.....nepobíhají tam psi a neobechcávají ani neobsírají místní cestičky.
25.11.2004 21:28
Niki (neregistrovaný)
26.11.2004 19:12
Wingletka (neregistrovaný)
Stomatologická klinika
Nedávno mi prováděli na Stomatologické klinice FN v HK nařezávání části horní dásně a nastřižení horní "uzdičky". Setkala jsem se zde se sqelou péčí a nemám, na co bych si stěžovala. S jednáním některých trutnovských dentistů to opravdu nemá nic společného. Po zákroku mě vůbec nic nebolí, a to jen díky odborné práci. Jsem ráda, že jezdím do HK se svými zuby, za nic bych neměnila!!!
3.12.2004 23:17
Trutnovačka (neregistrovaný)
RE: Stomatologická klinika
Ale, ale, taky jsem v Trutnově otýkala, že by u stejného stomatologa. Byl to horor v noci jsem nespala a jen se kývala dopředu a dozadu. A onen lékař-ka dával najevo, že si vymýšlím a obtěžuji. Bohužel, když už jsem téměř přišla o dobré zuby přešla jsem jinam. Nechtěla jsem urazit. Hold za blbost se platí.
29.11.2004 15:42
hradečanda (neregistrovaný)
urologická klinika - péče ve FN
Pomalu tomu budou tři měsíce, kdy maminka byla na operaci s ledvinami. Nemůžu, než poděkovat a pochválit jak lékaře, tak sestřičky. Léčili i dobrým slovem . Děkujeme a přejeme hodně sil a trpělivosti pro léčení dalších pacientů.
3.12.2004 23:22
Pacientak z roku l999 (neregistrovaný)
FN
Byla jsem hospitalizovaná na neurologii v roce l999, operovaná zdárně. Vzpomínám jen v dobrém, na profesionální přístup, zájem o pacienta, vlídné a milé sestřičky. A při odchodu mě téměř dojal dotazník, jak jsem byla spokojena s četnými dotazy.. Přitom jsem si jasně uvědomovala, že dělali, vzhledem k počtu pacientů a personálu co mohli. Takže za jedna.
17.12.2004 08:53
ladyannn (neregistrovaný)
FNHK
mám zkušenosti z pohotovosti - oční, hrůza - doktor přišelrozespalej nabručenej, neřekl ani slovo a když bylo po zákroku,zase nasr..odešel..jinak porodnice - super ( jak byli nějaké ozvy, že to tam stojí za prd,já si nemůžuuuuu stěžovat - skvělé ) no ale sestra měla špatnou zkušenost - asi před 4 lety, narodilo se jí první mimčo ale jelikož mělo žloutenku tak celou noc proplakalo a když sestra požádala sestry,jestli si mimi můžou vzít na část noci k sobě aby se alespoŇ jednu noc vyspala. odvětila jí dětská sestra, že když neví jak s dítětem zacházet,tak si ho neměla pořizovat - to fakt novopečeným maminám poomůže..
26.12.2004 21:46
pacient (neregistrovaný)
27.12.2004 14:35
Dana - pacientka (neregistrovaný)
péče ve FN HK
Bohužel i mně se stalo, že jsem musela na operaci. Přesto, že jsem po jedné noci nechtěla nic jiného, než pryč z nemocnice ať je to kamkoli,kde mne nikdo neuvidí a přesvědčovala jsem o tom s brekem i lékaře, nemohu než děkovat a chválit. Protože jde o celek a ne o jednoho člověka, sestřičku, která taky mohla mít toho všeho dost, vždyť je taky jen člověk.To mi došlo až teď doma, když už je mi o hodně lépe. Nu, moje nervíčky selhaly... Proto děkuji všem z gyn. kliniky, kteří mne tehdy hned domů nepustili, ale nechali si mne tam, dokud bylo třeba.Jejich práce opravdu není lehká, všech od lékařů až po ty nej... na konci. Všem děkuji a přeji hodně a hodně trpělivosti s námi pacienty.
29.3.2005 12:38
Mirek (neregistrovaný)
RE: péče ve FN HK
FNHK se stále zlepšuje, rozšiřuje a modernizuje. Jako býv. dlouhodob. pacient ji hodnotím jako skvělou a na minimálně evropské úrovni. Lidský faktor (ochota zdrav. a pomoc. personálu) si také troufám hodnotit také jako výborný a pár nepříjemností rád zapomenu (vše je jen o lidech). FN HK přeji další úspěšný rozvoj a lidem v ní, přeji hodně trpělivosti a pracovních úspěchů. Vaše práce je službou pro nás.
1.5.2005 01:32
sima (neregistrovaný)
2.5.2005 18:04
jj (neregistrovaný)
24.12.2005 22:50
MATKA (neregistrovaný)
To se může stát.
Chtěla bych se zeptat diskutujících, zda má někdo zkušenosti s dětskou chirurgii, a to ve smyslu negativním, stejně tak jako já.
28.12.2005 11:26
plaváček (neregistrovaný)
RE: To se může stát.
S dětskou chirurgií mám zkušenosti výborné. Jsou tam chápaví a k dětem mají hezký přístup.
30.12.2005 09:39
pafka (neregistrovaný)
RE: To se může stát.
Nemám zkušenost přímo s chirurgií, ale s dětskou klinikou a pohotovostí ano. Přijeli jsme do Hradce na LSPP v lednu v sobotu ve 23 hodin s roční dcerou, která měla vysokou horečku, byla zahleněná a zvracela. Předchozí dva dny byla mírně nastydlá, stav se prudce zhoršil v noci. Měla jsem obavu ze zápalu plic, který v té době prodělávala dcera sousedů.(mj. vystudovala jsem zdravku) Na pohotovosti nás hned v úvodu seřvali, že dětská pohotovost funguje jen do 22 hodin. Sepsali anamnézu, ale na holku se ani nepodívali. Prosila jsem doktora, ať ji alespoň poslechne, ale nic. Začal se mnou diskutovat o tom, že jsem měla jít k obvodní dětské lékařce (což v sobotu lze těžko a před tím bylo dítě opravdu jen nastydlé). Po této mé připomínce, jsem si ještě ulevila a řekla, že naše obvodní diagnostikovala u sousedovic dcery zápal plic jako alergii a ke správné diagnóze došlo až v opočenské nemocnici, takže s její péčí by to nemuselo být úplně O.K. Do toho se histericky vložila sestra, že se máme tedy přehlásit, když nejsme spokojení...atd. (V tu dobu jsme už opravdu měli podanou žádost o změnu). Ve výsledku lékař dítě neprohlédl a poslal nás se sepsanou anamnézou na dětskou kliniku FN. Tam jsme chvíli hledali, kudy kam a nakonec jsme dorazili k zamčeným dveřím se zvonkem. Byl leden, noc, zima. Z mluvítka se ozval ženský hlas, kterému jsem vysypala, o co jde. A ticho, a nic. Po nějakém čase jsem pojala podezření, že se mluvítko rozbilo. Ale než jsem stačila znovu zazvonit, rozsvítilo se a ke dveřím se přiloudala osoba. Kdyby ještě trochu zpomalila, tak začne couvat. Těžko pro mě zjistit, zda sestra nebo doktorka. Měla bílé kalhoty a bílé tričko bez označení. Beze slova otevřela, vzala si papír z LSPP a několik kroků před námi šla dlouhou chodbou a zmizela za dveřmi. Tam zapnula počítač a začala v něm hledat. My stáli na chodbě, a nebýt manžela, který mě uklidňoval ať neblbnu, třeba je to doktorka, ať nedělám nepříjemnosti, by mě trefil šlak. Za nějaký čas bílá osoba vyšla a promluvila. Chtěla průkazku pojišťovny. S ní zmizela za jinými dveřmi a opět usedla k počítači. Pak přišla skutečně lékařka a dítě vyšetřila. Celá anabáze od příjezdu na LSPP do odjezdu z nemocnice trvala 2 hodiny!!! Neumíte si představit tu bezmoc vztek, ale v první řadě obrovský strach o maličké dítě, které nikdy předtím nestonalo. Nedovedu si představit, jak by dopadl člověk v situaci, kdyby opravdu šlo o zdraví či o život.Dnes už jsme zkušenější, na pohotovost kašlem, jezdíme přímo na dětskou kliniku a naše další zkušenosti jsou již v pořádku.
2.1.2006 20:59
dítě (neregistrovaný)
To se může stát.
Já mám velice negativní zkušenost zejména s JIP novorozenců a operačním týmem a to jak ve smyslu jejich chování, tak ve smyslu jejich odbornosti.
7.1.2006 14:51
verča (neregistrovaný)
sanitkáři
nevíte někdo kde sídlí sanitkáři jak se to jmenuje???
7.1.2006 18:00
plaváček (neregistrovaný)
RE: sanitkáři
územní středisko záchranné služby. Tam kde je pohotovost, naproti vjezdu do FN.
Vložit nový komentář
K tomuto fóru mohou příspívat jen přihlášení uživatelé.
Přihlásit nebo registrovat.