Křižovatka Mileta
Příspěvky ve fóru
Přidat komentář16.6.2003 15:04
Eraser (neregistrovaný)
přestavba-nepřestavba křižovatky
Tak jsem se dočetl, že křižovatka u bývalé Milety, u které byla dlouho zamýšlena její přestavba se předělávat nebude. Protože nejsou peníze. Zato na stadion a na podobné nesmysly jsou...
odpovědět |
vložit nový |
souhlasím (+0) |
nesouhlasím (-0)
16.6.2003 15:57
Garfild (neregistrovaný)
RE: přestavba-nepřestavba křižovatky
To je naprosto bežní postup.
16.6.2003 17:03
Jaroslav Fišer (neregistrovaný)
seznam článků
Jen pro ucelenou představu přidávám odkazy na články týkající se Milety:www.hradeckralove.cz/zpravy/clanek.php?id=475
www.hradeckralove.cz/zpravy/clanek.php?id=290
www.hradeckralove.cz/zpravy/clanek.php?id=280
www.hradeckralove.cz/zpravy/clanek.php?id=267
16.6.2003 22:16
Garfild (neregistrovaný)
RE: seznam článků
Takže tak kolem roku 2010 se možná začne stavět, pokud budou peníze :-) Nejsou na internetu někde obrázky toho jak by to mělo vypadat?? Nějak si nedokážu představit kruhový objezd za víc jak 400 milionu !!!!!!! Kolik stál ten u ČKD???
17.6.2003 09:03
Franta (neregistrovaný)
17.6.2003 10:50
Eraser (neregistrovaný)
17.6.2003 14:57
Luboš (neregistrovaný)
18.6.2003 12:42
Mamina (neregistrovaný)
27.6.2005 18:14
Matěj JR (neregistrovaný)
To tvoje paměť moc daleko nesahá :-)
Hradec dokonce jednou ligu vyhrál, ale bohužel to bylo dávno (v roce 1960)
19.6.2003 00:54
J.Svátek (neregistrovaný)
Re:
Co jsme si zvolili, to prostě a jednoduše máme. Abych uklidnil pana Fišera, pak doplňuji: bylo určitě největší chybou hradeckých, že parta kolem velkého Martina dostala tak málo hlasů. Pokud by dostalo toto seskupení nejméně 100 procent, tak by byla určitě křižovatka u Milety, další cca 150 mil. na rekonstrukci divadla, fotbalový stadion za 500 mil., naprosto nové koncertní prostory za cca 200 mil, na bazének za stamiliony by určitě vybylo také, penízky na památníček Ulrichovi také, možná že i stamilionek na dokončení Nozomi, či rekonstrukci pivovárku by se našel. Armáda by se vrátila a v městských lesích by mohla být dráha nejen na F1 ale i na oblíbenou vytrvalostní soutěž 72 hodin s Martinem za zády v HK. Už jste pane Fišere konečně spokojený a přestanete se plést do příspěvků?
21.6.2003 11:59
Martin (neregistrovaný)
RE: Re:
Trosku mimo, ne ????? Dejte si radeji svatek Vy a neplette se do prispevku.....co to placate o F1 v mestskych lesich ??? Pan Dvorak se tady aspon snazi neco dat do kupy, samozrejme jsou i nepovedene veci......sanozrejme fanousci fotbalu chteji stadion, kdo chodi na koncerty, chce koncertni sin, kdo jezdi denne autem, chce krizovatku.....ja tedy taky nerozumim, proc krizovatku za 460 milionu, snad by jen stacilo dokoncit normalni napojeni krizovatky na MP, to snad nemuze stat tolik penez.....krizovatka me tak ani neboli, jako to nenormalni objizdeni z mesta na MP.....a odvest tranzitni dopravu na jih....
15.8.2006 13:50
Matej JR (Nováček +1)
nejen skutek ...
... ale i Vlasák radši utek :-/
20.6.2003 13:31
Méďa (neregistrovaný)
21.6.2003 13:07
J.Svátek (neregistrovaný)
Re:
Tak prostě a jednoduše napište, kde chcete ty peníze vzít. Rozpočet je jeden a hospodařit se musí. Ano, pokud nebude čutálistický stadion, bude křižovatka.
22.6.2003 16:06
xicht53 (neregistrovaný)
25.6.2003 21:33
George (neregistrovaný)
Fuj Fuj úředníčku!!!
To by mě ale zajímalo který ušmudlaný uředníček na Kraji zablokoval křižovatku? Navrhuji: Hodit ho do dehtu a obalit peřím!!! Každé ráno v 6.55 jezdím přes tuhle křižovatku a každé ráno nadávam v nekonečné frontě aut. Je to tam o držku! A to tuhle předevčírem do toho chumlu vyrazila ze špitálu sanitka a bylo to o milimetry. Doufám že ten ušmudlaný úředníček dá razítko "Schváleno" dřív než tam bude nějaký velký smťák!!
25.6.2003 23:36
pepa (neregistrovaný)
RE: Fuj Fuj úředníčku!!!
Nejedná se o úředníčka, ale o zvolené krajské zástuce, radní a náměstky, konkrétně pan statutární zástupce Derner (KDU-ČSL) je tím nejaktivnějším odpůrcem, pan radní Vácha (US) byl naopak celkem pro, pan hejtman Bradík (ODS) jako obvykle mlčí, nic neříká, aby nenarazil. Krajské volby jsou už příští rok...
26.6.2003 12:48
phavel (neregistrovaný)
RE: Fuj Fuj úředníčku!!!
Ano jde o krajské úředníky (radní), kteří v našem případě o krajské město moc nestojí (musím uznat, že v Pcích se mě zdá, že je v tomto situace podstatně lepší). Co můžete taky čekat od lidí, z jejichž řad prý padnul i návrh, že by sídlo kraje nemuselo být v Hradci, nebo že by jednotlivé úřady měly být rozděleny do bývalých okresních měst (viz. městský zpravodaj). Naštěstí však byly tyto hrůzné myšlenky nakonec zavrhnuty, přeci jenom tam ještě převažují rozumní lidé. Druhá věc je, že kraj nemá peníze, teda kromě peněz na další úředníky a budovu, ty se vždycky najdou.
26.6.2003 22:01
Jirka (neregistrovaný)
RE: Fuj Fuj úředníčku!!!
bydlím sice v HK, takže bych měl být trochu patriot, ale proč by proboha musel sídlit krajský úřad bezpodmínečně v Hradci? Samozřejmě, že rozstrkat všechny odbory po různých okresech je nesmysl, ale například Jaroměř mi přijde naprosto v pořádku, už jen proto, že mi přijde jako rozumný geografický střed.Co se křižovatky týká, tak myslím, že je to trochu nafouklá bublina. Obchvat je sice hezká věc a byl by fajn, ale je to utopie. I kdyby na něj byly peníze, tak se hned tak stavět nezačne. A na druhou stranu křižovatka příliš mnoho nevyřeší. Je potřeba jak křižovatka, tak obchvat. Jen nechápu, proč je ta mileta tak drahá.
27.6.2003 09:51
phavel (neregistrovaný)
sídlo kraje
Jaroměř ?! No to by bylo opravdu reprezentativní město! ... s mizernou dopravní situací, vycházející z nevhodného urbanistického řešení, kam byste tam ten úřad chtěl umístit. Kde má to město vůbec centrum? Snad ne na tom hlavním průtahu městem s dosti sešlou zástavbou. A že Hradec není geograf. střed kraje, na tom vůbec nezáleží, hlavní je, že má (a bude mít po dostavbě D11 a R35) dobrou dopravní dostupnost s většinou území kraje. Leží nakonec třeba Pardubice ve středu svého kraje? A co jejich dopravní dostupnost? Přesto by určitě žádný pardubák ani zdaleka nepřipustil aby se kraj odstěhoval do jiného města!
27.6.2003 12:00
Jirka (neregistrovaný)
RE: sídlo kraje
Já netvrdím, že by neměl KÚ sídlit v Hradci. Pouze uvádím, že si dovedu sídlo kraje představit jinde a právě Jaroměř mi připadá vhodná. Navíc v HK bydlí jen jedna pětina lidí kraje. Co se dopravy týká, myslím že do Jaroměře je spojení téměř ideální, ale to jen na okraj... Určitě lepší než pro lidi z ostatních koutů kraje do centra HK. Úzká jednosměrka s malým parkovišťátkem pro krajské úředníky rozhodně moje představy o dobré dopravě nesplňuje. A co se narážky na zašlou zástavbu a průtah městem v Jaroměři týká, to myslíte vážně? A kde je v HK krajský úřad? Zastrčený těsně vedle hnusné továrny Vertex, kterou ani kraj pro velkou ekologickou zátěž nechce použít pro případné rozšíření svého objektu. A z druhé strany jedna z nejfrekventovanějších křižovatek ve městě. O téměř sto let starých činžácích v šedivých a špinavých blocích kolem úřadu ani nemluvím.
Zkuste se zeptat někoho z Olivětína, Meziměstí, Špindlerova Mlýna, Bartošovic nebo jiných míst 70 km od přirozeného centra kraje, kde je v HK Wonkova ulice. Nebudou vědět. A zeptejte se jich, kdy byli naposledy v Hradci. A taky kolik je stojí jedna cesta do HK a zpátky...
Připouštím, že normální člověk na krajský úřad půjde tak jednou či dvakrát za deset let, ale to může jet klidně do Jaroměře (nebo Hořic....)
26.6.2003 23:20
EQL (neregistrovaný)
RE: Fuj Fuj úředníčku!!!
Tak se přestěhuj a nezatěžuj dopravu na miletě. Trh to přeci vyřeší.
27.6.2003 09:30
Lukas (neregistrovaný)
27.6.2003 10:17
phavel (neregistrovaný)
cena Milety?
Těch 400 miliónů se mi taky nezdá zase tak moc. Vezměte si, kolik stála oprava povrchu na Ulrichově nám. Bylo to tuším alespoň 8 miliónů. A to šlo jen o výměnu asfaltového koberce a vcelku malou opravu základové desky. A Mileta, podle studie by tam měl být kruhový objezd s podchody a podjezdem okruhu. Benešovka se napojí další křižovatkou s dalšími podchody. Dále nové chodníky, cyklostezky... Budou potřeba provést rozsáhlé zemní práce, předtím však odstranění stávající křižovatky i s podložím (před výstavbou podjezdu) a další bourací práce opět dosti rozsáhlé, přeložky inženýrských sítí, pak betonáž podchodů atd. Podílet se na tom bude nejspíš spousta techniky a potrvá to hodně dlouho. A jestli se v tom všem ještě budou snažit zachovat alespoň omezený provoz... Když si to celé představím, cena mi nadsazená rozhodně nepřipadá.
3.7.2003 19:03
Eraser (neregistrovaný)
RE: cena Milety?
Cenu nedokážu posoudit, nevyznám se ve stavebních pracích a jejich cenách, ale abych jen nekritizoval - musím pochválit navrhované řešení. Okruh v podjezdu a nahoře kruhový objezd je ideální mimoúrovňová křižovatka na malém prostoru. Nedokázal jsem si to podle popisu dost dobře představit, ale loni jsem přesně toto viděl ve Španělsku a nemělo to chybu. Ze čtyřproudé silnice jako v HK okruh byly nahoru na kruhový objezd výjezdy a dolů na druhé straně sjezdy, samozřejmě také připojovací a odbočovací pruhy.
3.7.2003 16:39
Silvie (neregistrovaný)
Křižovatka MILETA
Ani mně se nelíbí,že jedna z nejfrekventovanějších královehradeckých křižovatek se nedočká v nejbližších dnech rekonstrukce, kterou by si bezpochyby zasloužila.Jako řidička mohu potvrdit, že povrch vozovky od kruhové objezdu směrem ke křižovatce je v katastrofálním stavu-výmoly,koleje,atd.Pozastavuji se nad rozhodnutím městské části odložit rekonstrukci-tím spíše,že tudy projíždějí sanitky, mnohdy ve vysoké rychlosti,aby zachránily lidský život o MHD už ani nemluvím.Máme tu dopravní situaci vyřešenou tak dobře, jako málokteré město v ČR, a přesto si jí tak málo vážíme-pan Gočár se musí obracet v hrobě!!!Nevím k čemu nám bude zrekonstruovaný stadion pod lízátky,když nemáme mužstvo,které by nás svou hrací kvalitou přesvědčilo o tom,že se investice v tomto směru vyplatí!!!!
4.7.2003 04:57
SL (neregistrovaný)
RE: Křižovatka MILETA
Naprosto souhlasím s výše uvedeným. Odpověď, proč je stav takový jaký zatím je, je opravdu jednoduchá: lobbystické zájmy určitých velice vlivných skupin, které se po listopadu pod různými prapory zapojily do veřejného života v HK. Prostě a jednoduše PENÍZE! Ve velké míře jsou prosazovány projekty, které jsou drahé a nejdražší. Popř. nastávají hrátky s různými studiemi, soutěžemi a spol.. Prostě a jednoduše: co jsme si zvolili, tak to máme. To, že někdo má tituly před a za jménem neznamená a nezajišťuje, že nehrabe prostě pro sebe. A také to neurčuje. Chce to volit s rozumem a s pamětí.
4.7.2003 12:57
Silvie (neregistrovaný)
RE: Křižovatka MILETA
Milý Franto,Gočárovy okruhy(máme je v HK dva)byly vyprojektovány k dokonalosti,není třeba budovat obchvat!!!Plně souhlasím s názorem,že aut bude jen a jen přibývat a s tímto faktem nemůžeme dělat vůbec,ale vůbec nic!Je třeba přesvědčit "bílé límečky",aby daly do pořádku to co už máme, a nezačínat s novými projekty,ve kterých se úspěšně daří sem tam si "ulejt" něco do vlastní kapsičky a návratnost vynaložených financí a jejic využití téměř nulové!
4.7.2003 14:54
Eraser (neregistrovaný)
RE: Křižovatka MILETA
Obchvat by se sice hodil, ale nikoli v režii města nebo kraje. Musíme počkat odhaduji nějakých 30 let až bude dobudována D11 a R35. Ty budou tvořit jakýsi "obchvat" ač to nebude jejích primární cil. Jinak ve všem souhlas.
4.7.2003 15:28
Silvie (neregistrovaný)
RE: Křižovatka MILETA
Fakt je ten,že po dokončení D11,která by měla končit až na hranicích s Polskem si Hradec uleví!Bohužel mám pocit,že moje generace se toho nedočká!!Situace,která dnes v našem stáně vládne....!!
4.7.2003 06:27
Franta (neregistrovaný)
4.7.2003 11:10
Eraser (neregistrovaný)
4.7.2003 14:03
Franta (neregistrovaný)
7.7.2003 13:18
Eraser (neregistrovaný)
7.7.2003 14:18
Franta (neregistrovaný)
12.7.2003 15:25
Kecetrk (neregistrovaný)
A jaký je teda vlastně konečný návrh na realizaci?
Co vím, tak nejprve byla řeč o mimoúrovňové křižovatce, pak jako obvykle nebyly peníze, tak se slevilo na dva kruhové objezdy...
Ale poslední novinky fakt netuším. Máte někdo přehled?
25.7.2003 21:21
kačer Píčus (neregistrovaný)
dtto
Vony by prachy na křižovatku i byly, ale nevíte, z čeho by si pak, na městě vypláceli prémie a odměny?
25.7.2003 22:13
Kecetrk (neregistrovaný)
RE: dtto
Hmmm...myslím, že na tom něco bohužel bude :o((To se furt všichni hádaj o třináctý a čtrnáctý platy, ale že by se udělalo něco pro normální lidi, který jich maj jen dvanáct?!?! (a to jsou ještě ti šťastní!)
30.7.2003 09:43
Paja (neregistrovaný)
31.7.2003 09:20
Axel (neregistrovaný)
mileta atd
...nešlo by to začit stavět na "etapy"?...co takhle začít pozvolna....letos by mohla alespon zmizet ta děsná deponie za místem kde stála Mileta!!proč? .. zjistete si kolik (stálo) sem mělo výjezdů HZS při požáru toho porostu na ní , kolik úrazů se tam stalo, jak často tam lidé vozí bordel a moc k světu to tam nevypadá!!!
+ zlikvidovat betonové plochy za Aralem, nebo je nahradit novými , jako parkoviště pro auta která příjdou jednou o stání na násypu Ben. tř u Milety a upravit ten parčík za Aralem až po Harmonii...část ho stojí na navážce stavebního bordelu z dob soc. výstavby a po celém jsou roztroušeny chrániče kabelů a jinej odpad....myslim že by to nebyla tak velká investice!!!...někde jsem četl článek o jakésí humanizaci MP - tak by se to mohlo oznacit, neboť bych řekl že ta humanizace o které jsem četl znát moc není :o))
.....jo a v tom parčíku by klidne mohla stát socha na podstavci s dalekohledy:o)) (stromy zde dosahují i 25 m tak může socha být i výš) nebude to tak dráždit jako v centru na náměstí :o)..pojmenujte to klidně jako Ulrichův park.....
...nedělám si srandu!! hodně lidí by uvítalo kdyby nebyly udžované parky jen v památkové zóně!..z pralesa udělat park, vybudovat sypané cesty, opravit veřejné osvětlení, umístit lavičky... = oáza uprostřed panelů!!
31.7.2003 10:24
Axel (neregistrovaný)
RE: mileta atd
tady je obrazek... sshk.wz.cz/uprava.gifco je co je popsane...až na svetle modrá rozdelená cerným prouzkem je benesova tř., ta cervena cara jsou chodniky s cykl. st., v místech kde kříží II.sil.okr by byl "nadjezd" nebo "lávka" , tmavě modré jsou stávající podchody...o tom nadjezdu jsem nemluvil ale kdyby ten chodnik kopiroval od Harmonie parovod který v techto místech vede smerem na staré město, jiste by mnoho lidí místo milety vyuzilo tento prechod II.SO a snízili by tak peší a cykl. ruch na milete a zkrátil cestu z MP pěším nejméne o 10 minut!!!.....pozdeji podle vyuzivatelnosti by se rozhodlo kolik podchodu pod miletou..treba by nakenec stacily jen dva podel II.SO a tak by mhola být -urovnova-! krizovatka bez prechodu!!...má to řadu výhod i nevýhod ale ta hlavní výhoda je že chodec nebo cyklista nějak neovlivní provoz na silnici ani v křižovatce projde tento nejzatíženější uzel JHK bezpečně a auta by tu projela mnohem rychleji a nezatezovala okolí hlukem a smradem!!!! ...hl. nevýhoda - člověk by si musel zvyknout na novou pěší trasu z MP do centra!!
...chytne se někdo mého návrhu?? :o))) nebo zasrší fráze typu co je to za blbost?:o)
31.7.2003 10:46
Eva (neregistrovaný)
31.7.2003 11:50
Axel (neregistrovaný)
Mileta
ano jezdí a je to teréní trat proto ty upravy a chodníky:o))) a denne..predevsim v dobe skolního vyucovaní tudy proudí davy vysokoskolaku a stredoskoláků, kteří již teď nevyužívají miletu ale přelézají svodidla II.SO..nemluvim o jedincich ale o desítkách lidí!!...a že si nevymýšlím...mám okna naproti harmonii a vidím celý ten park a tu panelku co tam ted vede:o)
24.6.2005 10:18
Pája (neregistrovaný)
přestavba Milety
Dnes jsem si přečetl, že plánovaná dostavba Milety je nutností kvůli dotažení D11 k Hradci. Nic proti dostavbě Milety, ale jak to souvisí s dálnicí? Auta z dálnice v dohledné době zkončí u Plačic a dál na Moravu budou pokračovat přes Opatovice a Pardubice. Hradec s vnitřním okruhem na tom naopak vydělá = doprava bude stažena jižně od města. Nebylo by tedy příhodno směřovat peníze na dokončení R35 až do Holic, ať se doprava vyhne všem obcím???
28.6.2005 15:11
Petr (neregistrovaný)
RE: přestavba Milety
No dle nekterych dostupnych informaci to celkem s D11 ma cosi spolecneho, dokonce jsem nekde videl jednu z nejlacinejsich variant jak spojit "provizorne" D11 s hlavni silnici na Brno pres Trebes kolem Jetky a dale vyustenim na krizovatku u nove postaveneho Lidlu, doufam, ze to nebylo mysleno vazne. Predstava jakym zpusobem by to vypadalo napr. na Palachove tr. je docela udesna.
30.6.2005 13:30
Martin (neregistrovaný)
RE: přestavba Milety
Taky jsem to videl - a to na stavajicim uzmemnim planu HK na internetu www.hradeckralove.org - slabe modre cary vyznacuji planovane uzemni komunikace. Je to zakreslene od Arrow kolem Hypernovy, pod Labskou k mimourovnove krizovatce (ctyrlistek) u Shellky na Hradubicke a pokracovani na MP k Jetce, zaobleni na stavajici silnici vedouci k Lidlu. A dal k nove zastavbe Na plachte. A mozna to bude dal pokracovat k vypadovce na Ostravu. No, pokud to je mysleno jako hlavni tah od Brna (a od Ostravy) tak klidne bydleni u lesa za nehorazne penize vezme za sve...No co chcete, pani radni soutezi o to, kdo privede vice nakladaku do obytnych ctvrti. S D11 se jejich vitezny tah blizi. Jeste jsem nikde nevidel plan na odvedeni tranzitni dopravy z mesta. Vy snad nekde ano??? A to chteji pritahnout obyvatele do mesta, mozna spis je vypudit ?!?!
1.7.2005 12:46
Matej JR (neregistrovaný)
RE: přestavba Milety
To máš jako u nás v práci. Ten kdo vymyslí větší pí..vinu, ten je uznáván jako větší odborník :-/
1.7.2005 18:29
Samohrd (neregistrovaný)
RE: Petrovi a Martinovi
Pánové, Vámi popsanou trasu, tzv. Jižní spojku, nelze funkčně zaměňovat s Jižní tangentou, která byla navržena v minulém konceptu územního plánu od arch. B. Falty. Tam opravdu převáděla tranzitní dopravu a probíhala od Bláhovky po jižním okraji města (mezi MP a Novým Hradcem), procházela dále Novohradeckými lesy a napojovala se na silnici I/11 ve směru na Třebechovice.
Jižní spojka, tak jak ji znáte ze současného schváleného územního plánu, má jiné funkční využití, v jiných dopravních vazbách. Je určena pro převod radiání dopravy od D11 do jihozápadního a jižního sektoru města. Mimo to také mezi těmito sektory převádí vnitřní dopravu. Výrazně Tím odlehčí 2. městský okruh.
Aby nebyla naplněna Vaše oprávněná obava, že na Jižní spojku najede tranzitní doprava ze vztahu D11 - I/35 (Svitavy), musí pochopitalně a bezpodmínečně stavbě Jižní spojky předcházet realizace rychlostní komunikace R35, která tento tranzit bezezbytku převede.
Vaši "prognostickou" obavu, že Jižní spojku lze v prodloužení použít pro převod tranzitní dopravy ve vztahu D11 - I/11 (Třebechovice), mohu jednoznačně vyloučit. Novohradecké lesy, jako lesy zvláštniho určení jsou pro jakoukoliv komunikaci neprůchodné. Právě především na tomto faktu ztroskotala dopravní koncepce Jižní tangenty a 3. dopravního okruhu, zpracovaná ing.arch. B. Faltou.
Zdraví Vás Martin Samohrd - zastupitel (VPM)
1.7.2005 22:15
Petr (neregistrovaný)
RE: Petrovi a Martinovi
Dekuji za kvalifikovanou odpoved. Pouze pro upresneni, pochopil jsem tedy spravne , ze vyuziti tzv. jizni spojky pro tranzitni dopravu je naprosto vyloucene, a to i vpripade nejakeho nespecifikovaneho prechodneho obdobi ? Je to pro mne velice dulezite z hlediska budouci investice do bydleni v dosahu zminovane komunikace.
2.7.2005 15:42
Samohrd (neregistrovaný)
RE: Petrovi (01.07.2005)
Pane Petře,zopakujme si :
a) Tranzitní doprava ve vztahu D11 - I/11 (směr Třebechovice) je na Jižní spojce vyloučena.
b) Tranzitní doprava ve vztahu D11 - I/35 (směr Svitavy) na Jižní spojku nenajede za předpokladu, že bude v předstihu postavena R35. Priorita stavby R35 je trvalým požadavkem města HK. (Pozor : v Pardubicích novými rozepřemi o trasování R35, které bylo doposavad stabilizované, připravovanou stavbu R35 zpochybňují).
c) Ostatní podstatné tranzitní vztahy na Jižní spojku nenajedou.
V souhrnu lze tedy konstatovat, že jisté nepatrné riziko existuje pro případ uvedený pod bodem d), ale s ohledem na stanovené priority, množsti reálných investic a tím i reálnost jednotlivých etapa postupné výstavby obou komunikací, bych na Jižní spojce vyloučil riziko dopadu tanzitní dopravy na obytnou zástavbu. Ale prý čert nikdy nespí :-/ .
Váš problém však vidím jinde než v tranzitu. Jižní spojka bude velmi silně zatížena především radiální dopravou a částečně dopravou vnitřní. (Pro ilustraci : z celkové dopravy ve městě je 9% tranzitní, 40% radiální a 51% vnitřní).
Dopravní zátěž Jižní spojky bude pochopitelně mezi jednotlivými mezikřižovatkovými úseky rozdílná, bude se měnit podle postupu výstavby jednotlivých etap, ale i přímo navazujících, či dopravně souvisejících komunikací (např. Jihozápadní radiály), ale také i podle postupu výstavby na plochách, která bude obsluhovat. Je zde nemožné na tak malém prostoru popsat matici veškerých možných variant dopravních stavů, majících vliv na intenzitu dopravy na Jižní spojce. V žádném případě to však nebude komunikace u které by se dalo dobře bydlet. Její budoucí dopravní zatížení si můžete zhruba srovnat např. s dnešní Koutníkovou, či Dvořákovou ulicí a v některých úsecích a etapách výstavby i dost přidat.
Nabízím Vám, ať tady nerušíme diskuzi o křižovatce Mileta, konzultaci nad Vaším konkrétním záměrem. Chcete-li, pošlete mi mailem Vám vyhovující termín schůzky. Jsem v Hradci celé léto.
Zdraví Samohrd.
5.7.2005 11:38
Martin (neregistrovaný)
Re: p. Samohrd
Ano, je potreba krizovatka Mileta, je potreba Jizni spojka na MP, je potreba spojnice na D11-I/35. Ale pokud bude tato spojnice trvat tak dlouho jako stavba krizovatky u Milety, tak mi nikdo nevymluvi, ze se nestane avizovana Jizni spojka tranzitni spojnici z Brna na D11 pres sidliste. A treba pak se zjisti, ze vlastne toto reseni je vyhovujici a nebude se 20 let nic stavet. Zmeni se uzemni plan a hotovo. Volby to taky urcite zmeni.... Bohuzel priklady tahnou: krizovatka Mileta, nadjezd pres Pospisilovu tridu... Co se tam za 10-15 let zmenilo, postavilo??? NIC, jen nutne opravy...!!!!!!!
5.7.2005 17:29
Samohrd (neregistrovaný)
RE: Re: Martinovi
Pane Martine,varianta, že nejdříve bude postavena celá Jižní spojka, a tím najede tranzitní doprava do MP, je nejméně reálná ze všech možných variant. Jižní spojka bude investicí města a i když existuje teoretická možnost, že v úseku Bláhovka - Hradubická by se mohl na stavbě investičně podílet i stát, zbytek trasy zůstane na starost městu. Přitom tato nejméně dopravně zatížená část vede přes nivu Labe po objektu a příjde na něco dost přes jednu miliardu Kč. Myslím, že se proto tranzitem na MP nemusíme strašit.
5.7.2005 20:09
Xaver (neregistrovaný)
RE: jižní spojka
Jižní spojka Bláhovka - Rašínova se už využívá. Jen se jezdí po komunikacích kolem tenisu a po uličkách Pražského předměstí a Farářství mimo semafory.Pouze ji využívají zatím jen znalci zdejšího místopisu.
11.7.2005 10:21
Pája (neregistrovaný)
RE: Petrovi (01.07.2005)
Pane Samohrde. V " Pardubicích novými rozepřemi" o trasování R35 nic nezpochybňují, trasa R35 je už léta stabilizovaná po Zámrsk u V.Mýta. Spory se vedou o další pokračování. Jinak z komentářů výše jsem pochopil, že Mileta s D11 pravděpodobně nijak nesouvisí, díky všem za info.
13.7.2005 09:28
Samohrd (neregistrovaný)
RE: Páje
To jsem rád, že se nejedná o trasu trasu úseku R35 mezi Hradcem a Pardubicemi. Informaci o rozepřích jsem poslouchal na pardubickém rozhlase a pravděpodobně jsem nedával dobrý pozor a vše zmatlal. Děkuji za upozornění.
1.1.2006 23:56
Honza (neregistrovaný)
RE: Petrovi a Martinovi
Nebyl by někde k dispozici orientační plán onoho 3. dopravního okruhu, ze zájmu bych jeho trasu zhlédnul. A jak píšete,že problém jsou neprostupné novohradecké lesy, nešlo by to vyřešit tunelem v dostatečné hloubce? Já vím, velmi nákladné... Děkuji za odpověď
6.7.2005 07:39
tonda (neregistrovaný)
a
a je čím dál tím víc využívána, docela se to proflakuje a začíná tam jezdit čím dál tím víc aut.
6.7.2005 10:52
Xaver (neregistrovaný)
RE: a
Tranzitem přes MP se sice pan Samohrd nestraší, ale jednoho dne...možná...ta dálnice do HK skutečně bude a začne se jezdit přes MP na Brno spojka nespojka.
6.7.2005 11:24
Martin (neregistrovaný)
RE: a
Prave to je ono. Na papire a v tabulkach vsechno muze vypadat dobre, ale skutecnost je mnohdy jina. Je vubec nejaky plan, kudyma povede a termin vystavby R35, nebo se jen o tom volebne mluvi??? Je hezke, ze to je priorita kraje (myslim ze tenkrat byla taky priorita krizovatka Mileta, ze?), ale chtelo by to aspon vedet o nejake realne podobe. Ne nechci byt v zadnem pripade pesimista, ale 16 let po revoluci, kdyby se melo spousta veci pohnout dopredu, se v tom Hradci toho moc nezmenilo. Jen samy hypermarket, nova silnice k nemu na parkoviste, ale ze Hradecaci nemaji kde zaparkovat, u Aldisu to je stale stejne (nezlobte se na me, ale postavit 2 budovy za ty leta stihli i komunisti) atd. Vim, ze to je o investorech, ale asi je nekde zakopany pes, kdyz investori neprichazeji. Ze by "malo" nebo "prilis" aktivni urednici na meste???
2.8.2006 10:52
Trin (Nováček)
Co myslíte
Tak co tomu říkáte?www.hradeckralove.org/redirector.html?hid=11676
Vypadá to docela zajímě ne?
3.8.2006 18:11
Mikeš (Nováček)
RE: Co myslíte
Uz aby to bylo, brzo tu totiz bude tohle..www.ceskedalnice.cz/prilohy/1105-2_prov.htm
Vložit nový komentář
K tomuto fóru mohou příspívat jen přihlášení uživatelé.
Přihlásit nebo registrovat.